چهارشنبه، دی ۰۷، ۱۳۹۰

نمی خریم! !Nie kupujemy



Nie kupujemy!
Z najlepszymi życzeniami dla czytelników w nowym roku anno domini, Dariche ma nowe postanowienie na 2012 rok: ustanowienie jednego dnia tygodnia jako:

dnia niekupowania”.
Ekipa Dariche wpadła na pomysł byście w środy, na tyle, na ile to możliwe, nie kupowali. Dlaczego? Powodów są tysiące! (lub trochę mniej ;)). Ekipa Dariche, wybierając się w środy do pracy, będzie wkładać do torby jedną lub dwie kanapki, by nie musiała kupować posiłków; bilety zakupi wcześniej; nie będzie kupować ubrań, torebek, butów ani czapek i tak dalej….
Jednym słowem, postaramy się w środy, na ile to tylko możliwe, nie wyciągać naszych portfeli.
Niekupowanie: nic nie kosztuje, a z pewnością przyniesie korzyści.
Jeśli chcecie przyłączyć się do ekipy Dariche, dajcie sygnał.
Powodzenia!

با بهترین آرزوها برای خوانندگان  در سال جدید میلادی، دریچه تصمیم جدیدی برای سال 2012 دارد: انتخاب یک روز در هفته به عنوان " روز خرید نکردن".


دریچه در این فکر است که روزهای چهارشنبه را تا آنجا که می تواند خرید نکند. چرا؟ به هزار و یک دلیل!  (با کمی اغراق). روز های چهارشنبه، دریچه یک یا دو عدد ساندویچ یا به عبارت خودمان "نون دپیچ" (چیزی مانند پنیر یا تخم مرغ یا کالباس و غیره پیچیده شده در نان) در کیفش می گذارد و سر کار می رود که مجبور نباشد آنجا چیزی بخرد و بخورد، بلیت هایش را از قبل تهیه می کند، لباس و کیف و کفش و کلاه نمی خرد و ... خلاصه کلام روزهای چهارشنبه سعی می کند کیف پولش را تا حد امکان اصلا درنیاورد.
خرید نکردن: امتحانش ضرر که ندارد هیچ، حتماً منفعتکی خواهد داشت.
اگر شما هم می خواهید همراه دریچه باشید، با یک میل  یا یک نظر کوتاه ما را خبر کنید.
 موفق باشیم!

۱ نظر: